چرا باید برای برندسازی شخصی، یک مشاور داشته باشید

b2ap3_thumbnail_2.jpgهرگاه به دنبال شغل هستید یا در پی برقراری ارتباط با افراد حرفه ای در صنعت خود می باشید، برند شخصی، نقش پررنگی در این مسیر ایفا می کند. واقعیت این است که داشتن نام تجاری دیگر یک انتخاب نیست. اگر می خواهید شغل خوبی داشته باشید، کسب و کاری را راه اندازی کنید یا با افراد متخصص در صنعت خود ارتباط برقرار نمایید، نیاز دارید تا یک برند شخصی درخشان داشته باشید.

اگر شما تازه پا به این عرصه گذاشته اید یا درباره چگونگی بازاریابی خودتان مطمئن نیستید به احتمال زیاد باید مطالب و نکاتی را در این حوزه بیاموزید. حتی کسانی که در حوزه فعالیت خود حرفه ای هستند درباره برندسازی شخصی چیز زیادی نمیدانند و این دلیلی است که شما حتما باید با یک متخصص که توانایی کمک به شما در راه ساخت برند شخصیتان را دارد، مشورت کنید.

مشاوران برندسازی شخصی به شما یاد می دهند که چگونه برندی قوی از خود بسازید و چگونه به برند خود ارزش اضافه کرده و در مسیر شغلی به موفقیت برسید. مخصوصا اگر تا به حال برای خود برندسازی نکرده اید و یا تجاربی در بازاریابی ندارید، یک مشاور برندسازی شخصی، سرمایه ای بزرگ برای برند شخصی شماست.

در ادامه به 5 مزیت مهم داشتن یک مشاور برندسازی شخصی می پردازیم.

 

  • آموزش فعالیت ها و نظارت ارزشمند

یک مشاور برندسازی، همه چیزی که شما باید درباره ساخت یک برند واقعی و مجازی از خودتان بدانید به شما آموزش خواهد داد. یاد می گیرید که چکونه از رسانه های اجتماعی برای ساخت برند مجازی استفاده کرده و چگونه یک وبلاگ یا معرفی نامه دیجیتال ایجاد کنید و چگونه در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید و خود و توانایی هایتان را نشان دهید.

  • شما به عنوان مسئول نام تجاری خود شناخته می شوید.

نظارت بر برند شخصی یک فرآیند مداوم و وقت گیر است. نیاز داردید تا در رسانه ها اجتماعی فعال باشید، وبلاگ خود را به روز نگه دارید و برای جذب افراد در شبکه های مجازی به خود وقت بگذارید. مشاوران برندسازی شخصی می توانند انگیزه های شما برای این کار را حفظ کرده و الهام بخش شما در این مسیر باشند. آنها می تواند به شما در یافتن فرصت های موجود در رسانه های اجتماعی برای پیشبرد برند خود کمک نمایند.

  • یاد میگیرید که دیگران چگونه برند شخصی شما را درک می کنند.

با در اختیار داشتن یک مشاور برندسازی شخصی، نگاه دوم ارزشمند و غیر متعصبی در کنار شما حضور دارد که به بهبود تصویر و شهرت برند شما کمک می کند.آنها از بیرون به برند شخصی شما نگاهی می اندازند و نقاط ضعف و قوت شما را تعیین می نمایند.

  • می آموزید که چگونه محتوای مطلوبی را برای شبکه ارتباطی خود ایجاد کرده و انتشار دهید

بخشی از فرایند خلق برند شخصی، دانستن چگونگی ایجاد و تسهیم محتوا با افراد متخصص و حرفه ای در شبکه ارتباطی شما می باشد. چه اینکه شما مطلبی را تولید کرده باشید و یا اینکه اخبار صنعت را منتشر کرده باشید، محتوایی که شما به اشتراک می گذارید در قدرت نفوذ برند شخصیتان اثرگذار بوده و اعتبار بیشتری به تخصص شما می دهد و شما را با افراد حرفه ای تر ارتباط می دهد.

  • یاد می گیرید چگونه یک متخصص در صنعت خود باشید.

باور کنید یا نه، شما توانایی تبدیل شدن به یک متخصص در صنعت خود را دارید. تجارب دوران کاری به شما در مشارکت در فعالیت های انجام گرفته در صنعت کمک کرده و با این کار می توانید گرایشات مورد علاقه خود را بهتر بشناسید. یک مشاور برندسازی شخصی می تواند به شما در شناخت مهارتهای کاربردی و توانایی های منحصر به فرد و چگونگی تلفیق این توانایی ها کمک کرده و قدرت نفوذ تخصص شما را در جامعه و صنعت افزایش دهد.

اگر فکر می کنید که استفاده از مشاور برندسازی شخصی برای شما منفعت به همراه دارد می توانید از راه های زیر برای یافتن یک مشاور بهره بگیرید. اول اینکه می تواند با جستجو در شبکه های مجازی که عضو آن هستید با افراد متخصص در این امر و یا افرادی که با این مشاوران کار کرده و از خدمات آن ها بهره گرفته اند آشنا شوید. همین طور می تواند در اینترنت به جستجوی مشاورین برندسازی شخصی بپردازید. تا زمانی که شما با یک متخصص ساخت برند شخصی در تماس هستید قادر خواهید بود از نصایح او استفاده کنید.

 

برگرفته از سایت http://www.personalbrandingblog.com/

Share this article:

">
امتياز دهيد:
بازاریابی اصطلاحی که درست درک نشده است
فرهنگ سازی کیفیت در سازمان(تعهدی برای انجام کار در...

Related Posts