بازاریابی و فروش

محتوای دوره:

• مدیریت تبلیغات
• روانشناسی فروش
• شناخت و آگاهی کامل از کالا یا خدمات فروش
• ایجاد میل به خرید در مشتری/ فروش احساسی و منطقی
• تحلیل نیازهای مشتری در فروش / حفظ منافع مشتری در فروش
• جلب اعتماد و توجه به مشتری / حفظ اعتماد به نفس در فروش
• مشتری مداری در فروش
• فروش تلفنی
• سیستمهای تشویقی فروش
• استراتژی فروش
• مهندسی و پیش بینی فروش
• مدیریت فروش
• اصول و فنون تبليغات بازرگاني
• مدیریت ارتباط با مشتری
• رفتار مصرف كننده
• اصول و فنون تبليغات بازرگاني
• مدیریت استراتژیک بازاريابي
• اصول و فنون مذاكرات تجاري
• توانایی حفظ مشتریان فعلی و ترغیب آنان به خریدهای مجدد در راستای حفظ بقای سازمان
• کاهش هزینه‌های پردازش اطلاعات و ایجاد ارتباط با مشتریان در زمان کمتر و با سرعت بیشتر
• توانایی جمع آوری اطلاعات کامل مشتریان در یک پایگاه داده، امکان طبقه‌بندی مشتریان براساس راهبردها و معیارهای سازمان
• توانایی تشخیص ، حذف، کاهش و عدم ترغیب مشتریان غیر سودآور و افزایش سود و کاهش هزینه در سازمانها