نخستین گردهمایی تجار بزرگ ایرانی

نوشته شده توسط صابر لطفی.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این گردهمایی با حضور اساتید مجرب و اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور متخصص در برند، بازاریابی و تجارت بین الملل و برخی از مسئولان دولتی تشکیل خواهد شد.
بررسی نقش خدمات بازرگانی در دوران پس از تحریم، بررسی نقش اصول علمی بازاریابی و برند در مدیریت بازار در حوزه واردات کالا، شناخت نقش و جایگاه مدیریت همزمان بازار و سازمان در عرصه تجارت بین المللی، تشویق صاحب نظران عرصه تجارت و ارائه دستاوردهای علمی درباره روابط تجاری با چین و حوزه های وابسته از جمله اهداف این همایش است.
بررسی دستاوردهای ارزنده مدیران و کارشناسان حوزه های صادرات و واردات (در زمینه حمل و ترخیص کالا)، آگاهی از تجربیات متفاوت تجاری ویژه در عرصه تجارت با چین، بهره‎مندی از تجربیات بین المللی اساتید بازرگانی و تجارت، معرفی خدمات دفاتر سپاهان همراه در چین و امارات متحده عربی، تبادل دستاوردها میان تجار بزرگ عرصه های مربوطه، تبیین خدمات آتی بازرگانی سپاهان همراه و برخی موضوع های دیگر از دیگر اهداف برگزاری همایش بزرگ تجار ایرانی است.

گروه بازرگانی یادشده یکی از معدود تشکل های بازرگانی فعال در امور حمل و ترخیص کالا است که با رویکرد آموزش حین عمل توانسته است جزو پیشگامان توسعه تفکر نوین تجارت باشد.
این گروه بازرگانی در این همایش یک روزه با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر ورود به دوران پس از تحریم با بهره گیری از تجربیات و دانش اساتید مجرب حوزه های بازاریابی و برند سعی دارد درباره الگوهای کاربردی و اثربخش این دوره با حضور جمعی از مدیران دولتی و مقامات اتاق بازرگانی به گفتگو بپردازد.
یادآور می شود، این شرکت با تجلیل از شرکای تجاری گرانقدر خود و همچنین بزرگان حوزه تجارت با کشورهای خارجی، هرساله با گردآوری و هم اندیشی با بیش از 500 نفر از نخبگان و بزرگان عرصه کسب وکار، راهکارهای نوین تجارت و بازرگانی را مورد بررسی و هم اندیشی قرار می دهد.

منبع: ایرنا