وحید

برند مارکتینگ چیست و چگونه کار میکند؟

برند مارکتینگ چیست و چگونه کار میکند؟در بازارهای شلوغ و پر طرفدار رقابت به شکل بی رحمانه ای در میان برندها جریان دارد، رقبا از هر ابزاری و هر شیوه ای برای پیشی گرفتن از یکدیگر و جذب سهمی از بازار بهره میبرند و این یعنی شما به چیزی بیشتر از تکنیک های معمول برای رقابت و مطرح کردن برند خودتان در ارائه و فروش خدمات و سرویس ها و شناسایی و ارتباط با بازار هدف نیاز دارید. در این میان برندهایی که از سیستم ها و سرویس های آنلاین برای این رقابت در مارکت استفاده میکنند یک قدم جلوتر از دیگران هستند.

اما بازی تازه شروع شده و موفقیت و عدم موفقیت شما در حوزه وب برندینگ مستلزم برخورداری از ویژگی هایی است که مشخص میکند آیا کمپین وب برندینگ شما به موفقیت خواهد رسید یا که خیر؟. لازم است تا قبل از اینکه وارد این رقابت شوید درک صحیحی نسبت به طراحی، پیاده سازی و توسعه کمپین برند مارکتینگ خود داشته باشید، و در ابتدا شما نیاز دارید که رقبای خود را قبل از هر برنامه ریزی کاملا بشناسید و جهت پایه ریزی سیستم تجارت آنلاین خود برنامه ریزی زمانبندی شده ای را نسبت به مسیرها و شیوه های فروش، نوع اطلاع رسانی، وفادارسازی مشتریان، ارتباط مستمر و متناسب با سلایق آنها برای پیشبرد اهداف خود و حرکت به سمت آینده داشته باشید.

امتياز دهيد:

Share this article:

">
وحید

از این اشتباهات در بازاریابی شبکه های اجتماعی دوری کنید. (بخش دوم)

از این اشتباهات در بازاریابی شبکه های اجتماعی دوری کنید. (بخش دوم)اشتباه سوم : عدم استفاده یا عدم بهینه سازی هشتگ ها (Hashtags) :

قدرت هشتگ ها را هرگز دست کم نگیرید با ایجاد کردن هشتگ ها و اتصال آن به نوشته ها و ارسال های خود در شبکه های اجتماعی هویت می بخشید در واقع به آنها جذابیت میدهید و باعث میشود نوشته های شما از حالت گنگی و نا مفهومی محض برای شبکه های اجتماعی خارج شود، هشتگ ها باعث میشوند تا پتانسیل نمایش نوشته های شما در شبکه های اجتماعی به طرز شگفت آوری افزایش پیدا کند.

هر کسب و کاری و یا هر هدفی که از ارسال نوشته خود در شبکه های اجتماعی دارید را با اضافه کردن هشتگ برجسته سازید اجازه دهید تا دیگران راحت تر شما را از بین میلیونها نوشته جدید پیدا کنند، سعی کنید هشتگ هایی متناسب با برند خودتان، و نوع کسب و کاری که ارائه میدهید انتخاب کنید در آینده اغلب جستجوها در شبکه های اجتماعی اتفاق خواهد افتاد و هشتگ ها میتوانند تاثیر زیادی روی بهتر دیده شدن شما در نتایج این جستجو ها بگذارند.

امتياز دهيد:

Share this article:

">
وحید

از این اشتباهات در بازاریابی شبکه های اجتماعی دوری کنید. (بخش اول)

 بازاریابی در شبکه های اجتماعیهر کسی که امروز به دنبال یک استراتژی بازاریابی اینترنتی مناسب و قدرتمند میگردد محال است که نگاهی به شبکه های اجتماعی نداشته باشد بیش از نیمی از مشتریان احتمالی شما از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند و این یعنی اینکه شما نمیتوانید پتانسیل بالایی را که برای افزایش احتمال بازدید از سایت شما وجود دارد را نادیده بگیرید. شک نکنید که هیچ ابزاری در بازاریابی اینترنتی به اندازه شبکه های اجتماعی برای شما مفید نخواهد بود اما باید بدانید که اشتباهاتی وجود دارند که میتوانند استراتژی شما را با شکست مواجه کنند.

اشتباه اول : برای زیاد کردن دنبال کننده ها و طرفداران خود پول پرداخت میکنید.

این خیلی خوب است که شما افراد زیادی را در شبکه اجتماعی خود داشته باشید تا بتوانید از آنها در جهت ارتباط و تعامل با کسب و کار خود بهره ببرید، اما بهتر اینست که این افراد خودشان و با میل خودشان شما را دنبال کرده باشند و مهمتر اینکه دنبال کننده های شما فعالیت مفیدی در شبکه اجتماعی شما داشته باشند، آنها باید حاضر باشند شما را به دیگران معرفی کنند، پای نوشته های شما نظرات خود را بگذارند و یا اینکه صفحات و نوشته های شما را با دوستانشان به اشتراک بگذارند (فعالیت مثبت و موثر).

امتياز دهيد:

Share this article:

">
وحید

تاثیر بازاریابی اینترنتی بر کسب و کار شما

مهم نیست چه کسب و کاری داریم، فرقی نمیکند که کسب و کار ما کوچک است یا بزرگ، واقعیت این است که همه ما نیاز داریم تا تجارت خود را به بهترین شکل ممکن به دیگران معرفی کنیم و در این بین راه های زیادی وجود دارند که میتوانیم از آنها برای معرفی تجارت خود به دیگران بهره ببریم، راه هایی که هر کدام به نوعی میتوانند موثر یا غیر موثر باشند.تاثیر بازاریابی اینترنتی بر کسب و کار شما

اینترنت هر روز در حال رشد و پیشرفت است و امروزه دیگر به بخش جدا نشدنی و ملزومی از زندگی هر یک از ما بدل گشته است و بواسطه تنوع شیوه های ارتباطی، کاملا طبیعی است که میتواند ابزاری موثر و سریع برای ارتباط با هر کسی یا هر نوع نگرشی باشد، در این بین بازاریابی اینترنتی و تجارت آنلاین میتواند راه گشای معرفی بسیاری از کسب و کارهای کوچک و همچنین توسعه دهنده تجارت های بزرگتر باشد.

فروشگاه های اینترنتی، وب سایت های اطلاع رسانی، شبکه های اجتماعی، موتورهای جستجو، تبلیغات اینترنتی و رسانه های دیجیتال و دستیابی آسان مردم به این ابزارها هر کدام میتوانند زمینه ساز تغییرات و تحولات عظیمی در هر کسب و کاری باشند، با چنین سرعت رشد توقف ناپذیری در آینده ای نه چندان دور تمامی ابعاد زندگی ما را دنیای دیجیتال و ارتباطات مجازی فرا خواهد گرفت و این یعنی از همین امروز هر کسب و کاری نیازمند اینست تا استراتژی های تجارت خود را بر اساس این تحولات و تغییرات سریع برنامه ریزی و تدوین کند.

امتياز دهيد:

Share this article:

">